donderdag 5 maart 2015

Vlinders

Vandaag alweer een kaart van mijn hand.
Dit keer heb ik een schuine easelkaart gemaakt. 
De kaart komt uit een nieuw stansblok Janneke Brinkman van Studio Light.
Dit is een heel leuk blok voor 12 kaarten. En alle benodigdheden voor de kaart zit er in incl een kaartvoorbeeld. Ik heb er alleen mijn eigen draai aangegeven. 


Gebruikte materialen:
Stansblok JBS08
Joy vlinderrand 6002/0251
Vlinder vintage flourishes 6003/0023
Taartrondje en plakparels
Ik ben geen liefhebber van de Janneke Brinkman lijn maar door dit blok heb ik helemaal de smaak te pakken. En zijn er al meerdere kaarten gevolgd. 



Tot een volgende keer
Groetjes Rianne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een kijkje kwam nemen en bedankt voor je reactie.
Creatieve groetjes Rianne