woensdag 4 maart 2015

Stoere Mannenkaart

Zo hier ben ik weer eens een keer!
Het is een hele tijd geleden dat ik hier wat heb geplaatst maar nu is het zover! Weer een nieuwe kaart. En ik ga proberen het iets beter bij te houden.
Dit keer heb ik een hele stoere mannenkaart die ik laat zien.
Ik had met deze kaart aan een challenge mee willen doen maar deze kon ik niet meer terug vinden.

Het plaatje komt uit een pakje Dixi Toppers Cars scepia ET0236
Het achtergrond papier is van Studio Light Industial line Basis IN 160
Linnenkarton ivoor, strook ribbelkarton en kraft papier
Label CR1254 Marianne Design
Tandwielen Joy 6002/0287 
Bingo stempels Joy 6410/0029
De randen heb ik gedistressd met Distress ink Walnutt stain
Verder afgewerkt met een stukje touw, taartrondje en pointura parels

Tot een volgende keer
Groetjes Rianne

1 opmerking:

  1. Hallo Rianne,

    Mooie mannenkaart geworden. Leuk plaatje. Tandwielen passen er mooi bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje kwam nemen en bedankt voor je reactie.
Creatieve groetjes Rianne