dinsdag 7 januari 2014

Vlinderkaart

Als eerste wil ik iedereen het beste voor 2014 wensen en dat het een creatief jaar mag worden.

Vandaag laat ik een kaartje zien vol met Noortjes.
Ik was begonnen om de leuke stempel met markers in te kleuren maar na 3x opnieuw te zijn begonnen ben ik maar overgestapt op aquapotloden en toen heb ik verschillende afdrukjes leuk kunnen inkleuren.

Het achtergrondje komt uit een vintage blok volgens mij van de Action..
De vlinderrand heb ik gestanst en daar heb ik de grote vlinder van Noor nog weer opgeplakt. Dit vind ik mooier uitkomen.
De stempel, de vlinderrand, vlinders en hoekje zijn van Noor.
Verders is de kaart afgewerkt met kant, taartrondje, verbandgaasje en plakparels.

1 opmerking:

  1. Hoi Rianne
    Ik zag dat je volger bent geworden bij mij, ik ga jou blog ook volgen.
    Prachtige kaart heb je gemaakt met de stempel van Joy, zelf heb ik de vlinder.
    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje kwam nemen en bedankt voor je reactie.
Creatieve groetjes Rianne