dinsdag 28 januari 2014

Doopkaart

Deze kaart heb ik afgelopen week gemaakt voor het dochtertje van een vriendin die werd gedoopt.
Wat is het lastig om voor het dopen een leuke plaatje te vinden. Het plaatje wat ik had gekocht was uiteindelijk toch niet helemaal wat ik in gedachten had.
Deze heb ik van pinterest geplukt.

De kaart is een schuine punt easelkaart. En heb deze nagemaakt van een kaart die ik heb gemaakt tijdens een workshop die ik pas geleden heb gevolgd bij Geralien.
 

Het achtergrond papier is van de vintage lijn van studio light. 
De randen heb ik ruw gemaakt en bewerkt met bruine distress inkt 
 ovale mal creatable LR 0240
vlinder Noor vintage flourisches 6003/0023
Swirl cratable lr0271
De kaart is verder afgewerkt met kant, houten vlinders en plakparels 

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende kaart Rianne, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje kwam nemen en bedankt voor je reactie.
Creatieve groetjes Rianne